Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Τελευταία Ενημέρωση: 19 Ιανουαρίου 2025

Η DeliveryBooking δεσμεύεται να παρέχει διαφάνεια και επαγγελματισμό σε όλες τις συναλλαγές. Η παρούσα πολιτική περιγράφει τους όρους για επιστροφές χρημάτων και ακυρώσεις που σχετίζονται με τις υπηρεσίες μας.

1. Πολιτική Επιστροφών για Επιχειρήσεις

Προαγορασμένα ποσά top-up Πορτοφολιού
  • Τα ποσά που προαγοράζονται για τη χρήση της πλατφόρμας δεν επιστρέφονται.
  • Τα χρήματα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή για την παροχή υπηρεσιών διανομής ή διαφήμισης της DeliveryBooking.
  • Επιχειρήσεις που πραγματοποιούν top-up επωφελούνται από τα bonus που παρέχει η πλατφόρμα μας, σύμφωνα με την Πολιτική Πληρωμών.
Μη Χρησιμοποιημένες Υπηρεσίες
  • Εάν για οποιονδήποτε λόγο οι υπηρεσίες μας δεν παρέχονται όπως συμφωνήθηκε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@deliverybooking.gr για να εξετάσουμε την περίπτωσή σας.

2. Ακύρωση Υπηρεσιών

Για Επιχειρήσεις:
  • Επιχειρήσεις που επιθυμούν να ακυρώσουν τη συνεργασία τους πρέπει να ενημερώνουν γραπτώς μέσω email στο info@deliverybooking.gr, τουλάχιστον 30 ημέρες πριν από την επιθυμητή ημερομηνία διακοπής.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης προγραμματισμένων παραδόσεων, οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 1 ώρα πριν από την έναρξη της παραγγελίας.
Για Διανομείς:
  • Εάν ένας διανομέας ακυρώσει μια παραγγελία χωρίς λόγο ή δεν συμμορφωθεί με τις διαδικασίες της πλατφόρμας, ενδέχεται να υπάρξουν:
    • Ποινές (μείωση προτεραιότητας στις αναθέσεις παραγγελιών).
    • Περιορισμός πρόσβασης στη χρήση της πλατφόρμας.
Ακυρώσεις Παραγγελιών Πελατών:
  • Οι πελάτες μπορούν να ακυρώσουν παραγγελίες μέσω της εφαρμογής πριν την παραλαβή από τον διανομέα.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης μετά την παραλαβή, ισχύουν πλήρεις χρεώσεις για την παράδοση.

3. Επιστροφές Χρημάτων & Αποζημιώσεις

Για Επιχειρήσεις:
  • Επιστροφές χρημάτων που έχουν γίνει με προαγορασμένα top-ups πορτοφολιού δεν πραγματοποιούνται.
  • Σε περίπτωση τεχνικού σφάλματος της πλατφόρμας που επηρέασε την παροχή υπηρεσιών, εξετάζουμε το ενδεχόμενο μερικής αποζημίωσης ή bonus credits.
Για Διανομείς:
  • Ακυρώσεις Παραγγελιών:
    • Εάν μια παραγγελία ακυρωθεί από τον πελάτη ή το κατάστημα πριν την παραλαβή, ο διανομέας δεν δικαιούται αμοιβή.
  • Αποζημιώσεις για Σφάλματα ή Καθυστερήσεις:
    • Σε περίπτωση καθυστερημένων πληρωμών ή τεχνικών σφαλμάτων, ο διανομέας μπορεί να επικοινωνήσει με την υποστήριξη στο info@deliverybooking.gr για επίλυση.
    • Πληρωμές για επιστροφές ή πρόσθετα χιλιόμετρα επεξεργάζονται εντός 24 ωρών από την αναφορά στον ψηφιακό βοηθό.

4. Ειδικές Περιπτώσεις Ακυρώσεων & Επιστροφών

1. Ακύρωση με Επιστροφή Παραγγελίας

  • Το κατάστημα χρεώνεται με 1€ + ΦΠΑ ως χρέωση επιστροφής.
  • Ο διανομέας λαμβάνει bonus για την επιστροφή, βάσει της απόστασης που καλύπτεται, και επιστρέφεται όλη η προμήθεια που είχε παρακρατήσει η πλατφόρμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας στο πορτοφόλι του διανομέα ως bonus επιστροφής παραγγελίας εντός 24 ωρών, με την προϋπόθεση να δηλωθεί το συμβάν από το κατάστημα και τον διανομέα στον ψηφιακό βοηθό της DeliveryBooking.

2. Λανθασμένη Διεύθυνση Παράδοσης

  • Αν προκύψει αλλαγή διεύθυνσης >500 μέτρα, ισχύουν επιπλέον χρεώσεις προς το κατάστημα.
  • Ο διανομέας αποζημιώνεται για τα πρόσθετα χιλιόμετρα αφού έρθει σε συνεννόηση με το κατάστημα και δηλώσει το συμβάν στον ψηφιακό βοηθό.
  • Η ομάδα επιβεβαιώνει το συμβάν και προσθέτει τα αντίστοιχα ποσά στα έσοδα του διανομέα εντός 24 ωρών.

3. Πληρωμές με Κάρτα (Αντικατάσταση Μετρητών)

  • Αν ο πελάτης δεν έχει μετρητά, ο διανομέας μπορεί να χρησιμοποιήσει τον σύνδεσμο πληρωμής με κάρτα.
  • Η επιχείρηση χρεώνεται το ποσό της παραγγελίας + 2% κόστος συναλλαγής, ενώ ο διανομέας λαμβάνει το ποσό που είχε καλύψει με μετρητά ως έσοδο στο πορτοφόλι του εντός 24 ωρών.

4. Ακύρωση Παραγγελίας Αφότου Έχει Εκτελεστεί

  • Αν η παραγγελία ακυρωθεί αφού εκτελεστεί από τον διανομέα, η χρέωση για την παράδοση πραγματοποιείται εξολοκλήρου.
  • Το κατάστημα μπορεί να ζητήσει επιστροφή της παραγγελίας με επιπλέον χρέωση 1€ + ΦΠΑ.
  • Ο διανομέας υποχρεούται να επιστρέψει την παραγγελία στο κατάστημα, δηλώνοντας το συμβάν στον ψηφιακό βοηθό ούτως ώστε να προστεθούν και τα αντίστοιχα έσοδα στο πορτοφόλι του εντός 24 ωρών.

5. Προβλήματα Κατά την Παράδοση

  • Αν το πρόβλημα οφείλεται στον διανομέα (π.χ., ζημιά λόγω κακής διαχείρισης του διανομέα μας):
    • Ο διανομέας δηλώνει το συμβάν στον ψηφιακό βοηθό.
    • Το κατάστημα επαναλαμβάνει την παραγγελία μέσω του συστήματος.
    • Η νέα διανομή εκτελείται δωρεάν για λογαριασμό του καταστήματος, και το κόστος της διανομής επιστρέφεται στο πορτοφόλι του καταστήματος εντός 24 ωρών.
  • Αν το πρόβλημα οφείλεται στο κατάστημα (π.χ., κακή συσκευασία):
    • Η πλατφόρμα δεν φέρει ευθύνη.
    • Ο διανομέας μας πρέπει να στείλει τις αντίστοιχες φωτογραφίες στον ψηφιακό μας βοηθό.
    • Το κατάστημα χρεώνεται κανονικά για τη νέα διανομή προς τον πελάτη του.

5. Επικοινωνία για Επιστροφές & Ακυρώσεις

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων, επικοινωνήστε: